S
Stratejik Plan
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
2023-2027 DÖNEMİ
STRATEJİK PLANI
HAZIRLIK ÇALIŞMALARI IV
BİRİM ADI: Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fizyoterapi Bölümü
Hedef Kartı Şablonu
Amaç (A1)* |
A1-Bölümümüzdeki öğretim elemanı sayısını arttırmak
|
||||||||
|
A2-Müfredat programını sadeleştirmek
|
||||||||
|
A3-Seçmeli derslerin sayısını arttırmak |
||||||||
|
A4-Bölümün ulusal ve uluslararası tanınırlığını arttırmak |
||||||||
|
A5-Araştırma için gerekli olan teknik alt yapıyı güçlendirmek |
||||||||
|
A6-Öğretim elemanı başına düşen araştırma sayısını arttırmak |
||||||||
|
A7-Bölüm genelinde girişimciliği desteklemek |
||||||||
|
A8-Dış paydaşlarla etkileşimi arttırmak |
||||||||
|
A9-Araştırma çıktılarını toplumsal ve ekonomik faydaya dönüştürmek |
||||||||
|
A10-Toplum sağlığına yönelik etkinlikleri arttırmak |
||||||||
Hedef (H1.1)* |
H1.1-Öğrenci başına düşen, öğretim elemanı ile olan etkileşimli zamanı arttırmak H1.2-Öğretim elemanı başına düşen ders yükünü azaltmak |
||||||||
|
H2.1-Ulusal Fizyoterapi ÇEP (Çekirdek Eğitim Programı)’na uyum sağlamak H2.2-Öğrencilerin sosyal, saha araştırma ve benzeri faaliyetleri için zaman yaratmak |
||||||||
|
H3.1-Öğrencilerin ilgi alanlarına yönelik çeşitliliği arttırmak H3.2-Uluslararası eğitim standartlarına ve güncel mesleki yaklaşımlara uyum sağlamak |
||||||||
|
H4.1-Ulusal öğrenci faaliyetlerini arttırmak H4.2-Uluslararası öğrenci değişim programı faaliyetlerini arttırmak |
||||||||
|
H5.1-Yayın niteliğini geliştirmek H5.2-Altyapının güçlendirilmesi ile eğitim kalitesini güçlendirmek |
||||||||
|
H6.1-Nitelikli öğretim elemanı yetiştirilmesine destek sağlamak H6.2-Akademik ilerlemeyi sağlamak |
||||||||
|
H7.1-Girişimciliği desteklemek ve teşvik etmek için bilgilendirme toplantıları yapmak H7.2-Girişimcilik ile ilgili olarak bölümde ders açıp müfredatı güncellemek |
||||||||
|
H8.1-Ulusal ve uluslararası organizasyonlar düzenlemek H8.2-Dış paydaşlarla etkileşimi arttırmak için ortak işbirliği çalışmaları yapmak |
||||||||
|
H9.1-Toplumu bilgilendirmeye yönelik faaliyet düzenlemek H9.2-Koruyucu Fizyoterapi yaklaşımları ile farkındalığı arttırmak |
||||||||
|
H10.1-Basın yayın faaliyetlerini arttırmak H10.2-Koruyucu sağlık hizmetleri vermek |
||||||||
Performans Göstergesi |
Hedefe Etkisi (%)** |
Plan Dönemi Başlangıç Değeri |
1. Yıl |
2. Yıl |
3. Yıl |
4. Yıl |
5. Yıl |
İzleme Sıklığı *** |
Raporlama Sıklığı |
PG 1.1.1* Öğretim elemanı sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 1.2.1* Öğretim elemanına düşen ders yükü sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 2.1.1* Eski ve yeni müfredattaki ders sayılarının karşılaştırılması
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 2.2.1 Eski ve yeni müfredattaki boş saatleri karşılaştırmak |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 3.1.1 Seçmeli ders sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 3.2.1 Seçmeli ders sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 4.1.1 Faaliyet sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 4.2.1 Öğrenci sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 5.1.1 Ulusal-uluslararası yayın sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 5.2.1 Alt yapı geliştirmeye yönelik başvurulan girişimler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 6.1.1 Bölüm seminerleri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 6.2.1 Akademik unvan değişiklikleri |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 7.1.1 Toplantı faaliyetlerinin sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 7.2.1 İlgili dersin müfredatta yer alması |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 8.1.1 Ulusal ve uluslararası bilimsel organizasyon sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 8.2.1 Ulusal ve uluslararası etkinlik ve işbirliği sayısı
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 9.1.1 Faaliyet sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 9.2.1 Faaliyet sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 10.1.1 Faaliyet sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PG 10.2.1 Faaliyet sayısı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sorumlu Birim |
Hedefin gerçekleşmesinden sorumlu olan tek bir birim. |
||||||||
İşbirliği yapılacak birimler |
Hedefin gerçekleşmesinden sorumlu birimin işbirliği yapacağı birim/birimler. |
||||||||
Riskler |
Hedefin gerçekleşmesini etkileyebilecek temel risk (en fazla beş tane). |
||||||||
Stratejiler |
Hedeflerin nasıl gerçekleştirileceğine yönelik strateji (en fazla üç tane). |
||||||||
Maliyet Tahmini |
Hedefe ilişkin toplam tahmini maliyete yer verilir. |
||||||||
Tespitler |
Durum analizi sonucu elde edilen ve hedeflere gerekçe oluşturacak bulgular (en fazla beş tane). |
||||||||
İhtiyaçlar |
Üst politika belgeleri analizinden gelen ihtiyaçlar ile farklılaşma stratejisinde ortaya konulan tercihler öncelikli olmak üzere tespit edilen sorun alanlarına ilişkin yapılması gerekenler (en fazla beş tane). Hedefin gerekçesini oluşturur. |
*Amaçlarda başında “A” harfi olmak üzere birinci düzey; hedeflerde başında “H” harfi olmak üzere ikinci düzey, performans göstergelerinde başında “PG” olmak üzere üçüncü düzeyde numaralandırma tabloda ögterildiği şekilde yapılır.
**Hedefe etkisi yüzde olarak ifade edilir. (Örn: A göstergesi %30, B göstergesi %70 etkiler gibi.)
***İzleme sıklığı, Sorumlu Birimlerce göstergelere dair gerçekleşmelerin izleneceği dönemlerdir.
Hedefe İlişkin Risk Ve Kontrol Faaliyetleri
Hedef: ….. |
||
Risk |
Açıklama |
Kontrol faaliyetleri |
|
|
|
|
|
|